نحوه شکل‌گیری مشارکت معنا و کاتلر‌ایمپکت

  ما در موسسه معنا، در راستای دو ارزش محوری خود یعنی مشارکت و کار کردن با بهترین‌ها، به طور طبیعی، بهترین‌ها را محدود به ایران نمی‌دانستیم و از ابتدا شروع به فعالیت‌های بین‌المللی کردیم.  دانشجوهای‌مان را چند مرتبه برای سفر علمی به چین بردیم و با دانشگاه‌های پکن ارتباط گرفتیم. سپس تلاش کردیم وارد «بنیاد اروپایی مدیریت» شویم که شبکه‌ای از بهترین بیزنس‌اسکول‌های دنیاست و موفق شدیم عضو این …
ادامه مطلب

معنا در یک دقیقه

«معنا»؛ یادگیری برای زندگی توسعه مفهوم مارکتینگ به لایه‌های مختلف جامعه، با هدف ساختن دنیائی بهتر!     معرفی معنا در یک دقیقه   برای دیدن ویدیو کلیک کنید   «معنا» یک موسسه توسعه مدیریتی با شعار «یادگیری برای زندگی» است. به این معنی که اگر ما برای اداره امور مختلف جامعه، مدیر تربیت می‌کنیم، این امر و رویه، باید منتج به زندگی اجتماعی بهتری برایمان بشود.  موسسه معنا، در چند …
ادامه مطلب

کاتلر ایمپکت در یک دقیقه!

توسعه مفهوم مارکتینگ به لایه‌های مختلف جامعه، با هدف ساختن دنیائی بهتر! . پروفسور فیلیپ کاتلر به عنوان پدر بازاریابی نوین، نهاد کاتلر ایمپکت را با این هدف که مفهوم مارکتینگ را به لایه‌های مختلف اجتماع توسعه بدهد، تاسیس کرد. . کاتلر معتقد است با توجه به اینکه بازاریابی در اصل چیزی نیست جز شناسایی نیازهای انسان و اجتماع و ارائه راه حل برای آنها، اگر بتوانیم مفهوم بازاریابی را …
ادامه مطلب

انجمن دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس: اجلاس جهانی بازاریابی کاتلر

بازتاب اجلاس جهانی بازاریابی در رسانه‌ها: انجمن دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس http://alumni.modares.ac.ir/   به نقل از سایت انجمن دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس:   اجلاس جهانی بازاریابی کاتلر دانش آموخته گرامی دانشگاه تربیت مدرس فرصت حضور در اجلاس جهانی بازاریابی کاتلر را از دست ندهید این اجلاس، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد بازاریابی جهان، به رهبری پروفسور فیلیپ کاتلر، با حضور بیش از یکصد و ده سخنران برجسته بین‌المللی از کشورهای مختلف …
ادامه مطلب

تجارت نیوز: درباره اقتصاد پساکرونا چه می‌دانیم؟

بازتاب اجلاس جهانی بازاریابی در رسانه‌ها: تجارت نیوز tejaratnews.com   به نقل از خبرگذاری تجارت نیوز:  درباره اقتصاد پساکرونا چه می‌دانیم؟ دنیای پساکرونا برای کسب و کارها چگونه خواهد بود؟ چه تغییرات پایداری در رفتار مصرف کنندگان و شیوه‌های انجام کار صورت گرفته است؟ آیا «وضعیت نرمال» در دنیای پساکرونا، مشابه وضعیت نرمال قبل از کرونا خواهد بود؟ این‌ها پرسش‌هایی است که بیش از یکصد نفر از برجسته‌ترین رهبران فکری جهان …
ادامه مطلب

جهان نیوز: امکان پرداخت ریالی برای اجلاس جهانی بازاریابی

بازتاب اجلاس جهانی بازاریابی در رسانه‌ها: خبرگذاری جهان نیوز http://www.jahannews.com/news/780177/   به نقل از خبرگذاری جهان نیوز:  «امکان پرداخت ریالی برای اجلاس جهانی بازاریابی» امکان پرداخت ریالی به همراه ترجمه همزمان فارسی برای حضور در معتبرترین اجلاس جهان در حوزه کسب‌وکار و مدیریت از طرف موسسه معنا برای ایرانیان فعال شد. «اجلاس جهانی بازاریابی 2021» که به صورت آنلاین در تاریخ‌های 15 تا 17 آبان 1400 برگزار می‌شود، به صورت …
ادامه مطلب

نامه نیوز: آیا می‌دانستید تحولات کسب‌وکار پس از کرونا چگونه است؟

بازتاب اجلاس جهانی بازاریابی در رسانه‌ها : نامه نیوز https://www.namehnews.com   به نقل از خبرگذاری تجارت نیوز:  آیا می‌دانستید تحولات کسب‌وکار پس از کرونا چگونه است؟ شیوع کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۰ همه صنایع و کسب‌وکارها را در دوران نامعلوم و سختی قرار داد. دوران نابه‌سامانی، همیشه کسب‌وکارها جدید و فرصت‌های خلاقانه جدیدی را به‌وجود می‌آورد و لازم است کسب‌وکارها پیشاپیش به این فکر باشند که چگونه استراتژی‌های بازاریابی جدید، …
ادامه مطلب

اجلاس جهانی بازاریابی ewms2020

  اجلاس جهانی بازاریابی “eWMS 2020” به رهبری پروفسور فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین جهان، در تاریخ ۱۶-۱۸ آبان ماه سال 1399، با موضوع محوری “ایده‌هایی در زمانه بحران” و با حضور بیش از ۱۰۰ کشور جهان، به‌صورت آنلاین برگزار شد. موسسه توسعه مدیریت و فن معنا، به عنوان همکار برگزارکننده این رویداد با رایزنی‌های صورت داده این امکان را فراهم آورد که این رویداد بزرگ جهانی در شرایط بحران کووید19 و …
ادامه مطلب