نحوه شکل‌گیری مشارکت معنا و کاتلر‌ایمپکت

 

ما در موسسه معنا، در راستای دو ارزش محوری خود یعنی مشارکت و کار کردن با بهترین‌ها، به طور طبیعی، بهترین‌ها را محدود به ایران نمی‌دانستیم و از ابتدا شروع به فعالیت‌های بین‌المللی کردیم. 
دانشجوهای‌مان را چند مرتبه برای سفر علمی به چین بردیم و با دانشگاه‌های پکن ارتباط گرفتیم. سپس تلاش کردیم وارد «بنیاد اروپایی مدیریت» شویم که شبکه‌ای از بهترین بیزنس‌اسکول‌های دنیاست و موفق شدیم عضو این شبکه شویم. 
این روند رشد و توسعه، سبب شد بتوانیم به روسای دانشکده‌هایی که عضو ای.اف.ام.دی هستند دسترسی پیدا کنیم. 
در یکی از این رویدادها، موفق شدیم آقای پروفسور هندی را ملاقات کنیم و ایشان را به ایران دعوت کنیم. بعد از این ملاقات، برای اینکه بتوانیم فعالیت‌های بین‌المللی گسترده‌تری داشته باشیم، تلاش بیشتری انجام دادیم. 

در حوزه بازاریابی، نام آقای کاتلر، اولین نام بود و سال ۲۰۱۸ با مدیرعامل کاتلرایمپکت جلسه‌ای ترتیب دادیم؛ جلسه‌ای که نقطه آغاز همکاری‌های ما بود.

 

نحوه شکل‌گیری مشارکت معنا و کاتلر‌ایمپکت
نحوه شکل‌گیری مشارکت معنا و کاتلر‌ایمپکت

 

برای دیدن ویدیو کلیک کنید


به نظر شما چقدر در زمینه‌ آموزش، نیاز به همکاری بین‌المللی و استفاده از تجارب دانشگاه‌های معتبر دنيا داريم؟