کاتلر ایمپکت در یک دقیقه!

توسعه مفهوم مارکتینگ به لایه‌های مختلف جامعه، با هدف ساختن دنیائی بهتر!
.
پروفسور فیلیپ کاتلر به عنوان پدر بازاریابی نوین، نهاد کاتلر ایمپکت را با این هدف که مفهوم مارکتینگ را به لایه‌های مختلف اجتماع توسعه بدهد، تاسیس کرد.
.
کاتلر معتقد است با توجه به اینکه بازاریابی در اصل چیزی نیست جز شناسایی نیازهای انسان و اجتماع و ارائه راه حل برای آنها، اگر بتوانیم مفهوم بازاریابی را به طبقاتی غیر از مارکترها و بازاریاب‌ها توسعه بدهیم، می‌توانیم از مجرای توسعه دانش بازاریابی در میان عموم، دنیای بهتری بسازیم. به همین دلیل شعار کاتلر ایمپکت، «زندگی بهتر با بازاریابی» است.

 


 

کاتلر ایمپکت
کاتلر ایمپکت در یک دقیقه!

 

برای دیدن ویدیو کلیک کنید


پ ن: 
در کتاب مواجهه با سرمایه‌داری، کاتلر تاکید می‌کند که بازاریابی می‌تواند نوعی از پیشرفت را ایجاد کند که در آن زندگی مردم بدون ایجاد نابرابری‌های بیشتر و آسیب به طبیعت، بهتر شود. «بازاریابی با اهداف متعالی‌تر، باعث پیشرفت همزمان اقتصاد و اجتماع ما خواهد شد.»
.
به نظر شما دانش بازاریابی چقدر و چگونه در بهبود کیفیت زندگی اجتماعی ما موثر است؟