نحوه شکل‌گیری مشارکت معنا و کاتلر‌ایمپکت

  ما در موسسه معنا، در راستای دو ارزش محوری خود یعنی مشارکت و کار کردن با بهترین‌ها، به طور طبیعی، بهترین‌ها را محدود به ایران نمی‌دانستیم و از ابتدا شروع به فعالیت‌های بین‌المللی کردیم.  دانشجوهای‌مان را چند مرتبه برای سفر علمی به چین بردیم و با دانشگاه‌های پکن ارتباط گرفتیم. سپس تلاش کردیم وارد «بنیاد اروپایی مدیریت» شویم که شبکه‌ای از بهترین بیزنس‌اسکول‌های دنیاست و موفق شدیم عضو این …
ادامه مطلب

کاتلر ایمپکت در یک دقیقه!

توسعه مفهوم مارکتینگ به لایه‌های مختلف جامعه، با هدف ساختن دنیائی بهتر! . پروفسور فیلیپ کاتلر به عنوان پدر بازاریابی نوین، نهاد کاتلر ایمپکت را با این هدف که مفهوم مارکتینگ را به لایه‌های مختلف اجتماع توسعه بدهد، تاسیس کرد. . کاتلر معتقد است با توجه به اینکه بازاریابی در اصل چیزی نیست جز شناسایی نیازهای انسان و اجتماع و ارائه راه حل برای آنها، اگر بتوانیم مفهوم بازاریابی را …
ادامه مطلب