بازتاب اجلاس جهانی بازاریابی در رسانهها : نامه نیوز
به نقل از خبرگذاری تجارت نیوز:
آیا میدانستید تحولات کسبوکار پس از کرونا چگونه است؟
شیوع کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۰ همه صنایع و کسبوکارها را در دوران نامعلوم و سختی قرار داد. دوران نابهسامانی، همیشه کسبوکارها جدید و فرصتهای خلاقانه جدیدی را بهوجود میآورد و لازم است کسبوکارها پیشاپیش به این فکر باشند که چگونه استراتژیهای بازاریابی جدید، محصولات نو و مشارکتهایی تازه برای دوران پیشرو (the next new normal) ایجاد کنند.
پروفسور «فیلیپ کاتلر» پدر بازاریابی مدرن در بزرگترین و معتبرترین رویداد آنلاین بازاریابی و کسبوکار جهان بهنام «اجلاس جهانی بازاریابی 2021» برآن شده است تا نگرانیهای کسبوکارهای سراسر جهان را در قالب یک ابتکار آنلاین، به نام eWMS و با موضوع محوری Hello Tomorrow, Building the next new normal برطرف کند.
در این اجلاس بیش از 100 سخنران برجسته شامل برخی از مقامات ارشد کشورها، اساتید بزرگ جهان و کارآفرینان و رهبران صنایع و کسبوکارها جمع شدهاند تا ایدههایشان را در مورد دنیای کسبوکار در پساکرونا به اشتراک بگذارند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفاً به صفحه رسمی اجلاس kotler.imtd.ir مراجعه فرمایید.