
eWMS شاخه آنلاین WMS اجلاس جهانی بازاریابی است که در سال 2010 توسط صاحب نظر برجسته بازاریابی و بنیانگذار WMS، پروفسور فیلیپ کاتلر با ماموریت «ایجاد جهانی بهتر از طریق آموزش و بازاریابی» تاسیس شد.
HELLO TOMORROW, building the next new normal
«سلام فردا، ساختن دوران پیشرو»
همه صنایع و کسبوکارها به خاطر شیوع کووید 19 در دوران نامعلوم و سختی قرار داشتند اما دوران نابهسامانی، همیشه کسبوکارهای جدید و فرصتهای خلاقانه جدیدی را بهوجود میآورد. از این رو، اجلاس جهانی بازاریابی (WMS) در سال 2021 برآن شده است تا به شرایط پیشرو برای کسبوکارها در سراسر جهان، در قالب یک ابتکار آنلاین، به نام eWMS بپردازد.
«ایجاد جهانی بهتر، سودمندتر و پایدارتر از طریق آموزش و بازاریابی استراتژیک، در زمانه بحران»
+50
+100
+100
48
Marc Oliver-CRO Kotler Impact, Germany:
✏ How to Win through Innovation Management & Culture - Success Strategies for Companies & Entrepreneurs in Pandemic and Post-Pandemic Times
Dominique Turpin-Dean of External Relations, IMD, Switzerland:
✏ What does your next customer look like?
Irfan Wahab Khan-CEO, Telenor, Pakistan:
✏ From Flash of Lightning to Enlightening: Building on the Covid Opportunity
Marshal Goldsmith-Executive Training Coach, USA:
✏ The life plan review
Amir Paracha-CEO Unilever Pakistan:
✏ Humanizing Marketing in the next new normal
Kozo Takaoka- Ceo of K & Company, Japan:
✏ Unlimited Marketing Opportunities in the New Reality
ـ تا در زمانه بحران، از فیلیپ کاتلر و بیش از ۱۰۰ سخنران جهانی دیگر ایده و الهام بگیرید.
ـ از نقش رو به رشد فعالیتهای برندینگ و کارآفرینی اجتماعی بشنوید.
_ صاحبان صنایع و کسبوکارهای بزرگ، کوچک، متوسط
_ مدیران ارشد و میانی سازمانهای دولتی و خصوصی
_ کارآفرینان
_ مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش
_ مدیران و کارشناسان محصول
_ مدیران و کارشناسان برند
_ مدیران خردهفروشیها
_ کارشناسان خدمات بازاریابی
_ توسعهدهندگان محتوا
_اساتید دانشگاه
_ دانشجویان
_ فعالان اجتماعی
این رویداد ۴۸ ساعته از ساعت ۳:۳۱ صبح ۱۵ آبان به وقت تهران (۰۰:۰۱ صبح ۶ نوامبر ۲۰۲۱ به وقتGMT) آغاز خواهد شد و در ساعت ۳:۲۹ صبح ۱۷ آبان به وقت تهران (۱۱:۵۹ بعدازظهر روز ۷ نوامبر ۲۰۲۱ به وقت GMT) به پایان میرسد.
این رویداد از آوکلند شروع کرده و در لسآنجلس جمعبندی میشود و همایش از سراسر دنیا به صورت زنده دیده میشود.
پدر بازاریابی مدرن، استاد Kellogg School of Management
رهبر دیجیتال، استاد Lübeck University of Applied Sciences
استاد Harvard Business School
استاد Wharton Business School
استاد دانشگاه علامه طباطبایی
مدیرعامل Kotler Impact و World Marketing summit از کانادا
پدر برندینگ مدرن و نائب رئیس Prophet Inc. از آمریکا
مدیرعامل Kotler Marketing Group از آمریکا
مدیر آژانسهای Google از آمریکای مرکزی
مدیرعامل Kotler Impact از ایتالیا
همبنیانگذار و رئیس هیئت مدیره موسسه توسعه مدیریت و فن معنا از ایران
بلیط CIP
3.000.000 تومان
تمام ویژگیهای بلیط CIP
+
امکان حضور در گردهمایی اختصاصی شرکتکنندگان VIP اجلاس (پس از اجلاس)
دریافت نسخه چاپی با کیفیت Big Bang (سخنرانیهای پیاده شده eWMS 2021)
دریافت نسخه چاپی کتاب ایران «بایستههای بازاریابی امروز»، معتبرترین کتاب بازاریابی جهان (پس از انتشار)
*اختلاف قیمت بلیط CIP و VIP (مبلغ ۲,000,000 تومان) شامل تخفیف دانشجویی نمیباشد.
%50 تخفیف: ویژه دانشجویان مقاطع رسمی دانشگاهها
(با ارائه کارت دانشجویی معتبر)
%۲0 تخفیف: در کلیه دورههای آموزشی و رویدادهای سال آتی کاتلرایمپکت برای همه شرکتکنندگان
بسته 1
بسته 2
بسته 3
بسته 4
خرید 5 بلیط CIP
خرید 8 بلیط CIP
خرید 25 بلیط CIP
خرید 100 بلیط CIP
15.000.000 تومان
75.000.000 تومان
300.000.000 تومان
۱ عدد بلیط هدیه VIP
۱ عدد بلیط هدیه VIP
۵ عدد بلیط هدیه VIP
۲۰ عدد بلیط هدیه VIP
فرصت استثنایی درج یک هایلایت از داستان موفقیت سازمان در نسخه ایران معتبرترین کتاب بازاریابی دنیا از کاتلر (EOMM- کتاب بایستههای بازاریابی امروز)
1 عدد بلیط هدیه CIP
22.800.000 تومان
5.000.000 تومان
بلیط CIP استریمینگ
2.000.000 تومان
دسترسی به محتوای اجلاس (به صورت استریمینگ به همراه صدای ضبط شده از ترجمه فارسی همزمان)
از تاریخ 20 آذر تا 17 دی ماه جاری
(ساعت پاسخگویی دبیرخانه: شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ | پنجشنبهها ۹ الی ۱۳)
واتساپ:
دبیرخانه اجلاس:
ایمیل: info@kotler.imtd.ir
آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان پورموسی، کوچه شیرین، پلاک ۲۲، واحد ۳